Vision & Værdier

Vision

Kunden er naturligt en vigtig del af vores forretning. Med stor dedikation og proaktiv handling plejer vi derfor hver eneste dag relationerne til vores kunder. Vi er overbeviste om, at tæt samarbejde og kommunikation mellem kunder, leverandører og medarbejdere sikrer, at vi altid kan levere den mest optimale løsning, som lever op til kundernes behov. Vi prioriterer den personlige kontakt og tager os tid til at forstå vores kunders forretning. Det er med til at omdanne et godt samarbejde til et stærkt partnerskab.

Værdier

Hos AutoBude består vi af et kompetent hold, der værner om faget og vores fælles værdier. Vi løfter opgaver i flok og arbejder som én samlet enhed. Gennem årene har vi skabt et bredt sortiment af transportløsninger, der forbedrer vores måde at arbejde på og samtidig øger værdien af arbejdet for vores kunder. Det er vi stolte af, og vi fortsætter med at køre succeser hjem gennem vores stærke værdier og medarbejderstab.

Grundstenene i AutoBudes værdier bygger på:

Humør

Vi lader os ikke slå ud af bump på vejen. Tværtimod ser vi altid muligheder fremfor begrænsninger. Hos AutoBude tager vi ansvar for opgaveløsningerne og står sammen om de udfordringer, der kan opstå undervejs.

Det er vigtigt for os at møde vores kunder med et smil og godt humør. Vi bruger gerne ekstra tid på vores kunder og har aldrig for travlt til de gode historier.

Vidensdeling

Hos AutoBude tror på, at vidensdeling skaber en stærkere forretning. Derfor drager vi stor nytte af hinandens erfareringer samt ressourcer for at få nye indsigter og finde smartere måder at gøre tingene på. Tilsammen skal det styrke vores forretnings konkurrencedygtighed i fremtiden og bidrage til et bedre arbejdsmiljø. Vi sætter en ære i at skabe en kultur, hvor ærlighed og åben kommunikation er i fokus. Vi siger tingene ligeud efter ”svesken på disken-princippet”.

Sammenhold

Fællesskab og sammenhold er vigtige nøgleord i vores forretning. Vi arbejder sammen om at sikre en faglig stolthed, høj service og et udviklende arbejdsmiljø. Den enkeltes kompetencer er afgørende for vores succes, og derfor bakker vi altid hinanden op. Det er vores erfaring, at tillid og loyalitet giver en stærk medarbejderstab. Derfor prioriterer vi en tone, der er åben og respektfuld.

Ansvarlighed

Når vi kører med vores kunders varer, tager vi ansvar for sikkerheden. Derfor skal vi hele tiden vise internt og eksternt, at vi er den troværdige samarbejdspartner, som klarer opgaven uden problemer. Vi har høje forventninger til hinanden og forventer, at alle tager ansvar for opgaveløsningerne. Med den rette indstilling og respekt for hinandens tid, når vi altid de mål, vi sætter os for.